Zekerheden
Om aanspraak te maken op garantie, dienen zowel het matras als de hoes heel te zijn en niet vervuild, ook dient de originele aankoopfactuur aanwezig te zijn. Het matras dient te worden gebruikt op de juiste bodem en op de juiste manier te worden onderhouden.
De garantieperiode wordt door een reparatie of vervanging niet verkort of verlengd.
De fabrieksgarantie geldt voor alle natuurlijke gebreken of veranderingen die een zichtbare kuilvorming (groter dan 2 cm) veroorzaken. Normale veranderingen in hardheid of eigenschappen die de drukverlagende eigenschappen niet aantasten, vallen niet onder de garantie. De garantie geldt alleen voor schade of gebreken die ontstaan zijn door materiaal- of productiefouten. Schade door oneigenlijk gebruik, het inklinken van de afdeklagen met minder dan twee centimeter en afname van de oorspronkelijke stramheid van het interieur tot 20%, evenals een normale slijtage, vallen niet onder deze garantie. Uitgesloten zijn scheuren die ontstaan zijn aan de zijkanten van de matraskern door het matras verkeerd op te tillen.
Bij verkeerd gebruik, zichtbare vervuiling of beschadiging na levering vervallen tevens alle garantie aanspraken.
De bovenstaande aangegeven garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten welke u al heeft omtrent garantie en conformiteit.
Klachten
Het is altijd mogelijk om een klacht aan ons te melden. Wij nemen klachten altijd in behandeling. Klachten over producten, service of leveringen kunt u telefonisch of per e-mail indienen. Samen met u wordt dan naar de beste oplossing gezocht. Iedere klacht zullen wij individueel behandelen en uiterlijk binnen 2 weken beantwoorden.
Heeft u een klacht over een product?
Mocht u een klacht hebben dan kunt u telefonisch contact met ons op nemen of ons mailen.
Als het gaat om een productfout, dan zullen wij de garantie in werking zetten.
Wij ontvangen dan graag de volgende informatie van u.
- welk factuurnummer had uw bestelling?
- wat is uw naam, adres en telefoonnummer?
- welk artikel betreft het ?
- wat is klacht? Kunt u ons een nauwkeurige beschrijving geven?
- heeft u misschien een foto gemaakt van het artikel?
Heeft u een klacht over ons, als bedrijf?
Service vinden wij bij de Matrassenman zeer belangrijk. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Als u niet tevreden bent over onze service of producten, dan horen wij dat graag. Wij zien dit namelijk als een gratis advies waar we van kunnen leren om onszelf te verbeteren.
Klantenservice
U kunt mailen naar onze klantenservice: info@matrassenman.nl of bellen naar 0229-239266 (maandag t/m zaterdag van 9 tot 16 uur).